TugbaKnalada 38 haftalık hamileyim kızlar. Bebeğin poposu normalde sol göğsümün hemen altında olur idi. Bugün ise poposu kalça hizamda. Adet Ağrı'ları gibi ağrı ve bel Ağrı'mda var.sağ kalçamda ağrı oluyor sanki bir noktada ağrı toplanıyor. Sanki kafasını Rahmime vuruyor gibi. Bilgisi olan veya böyle bir olay yaşayan var mı ? Nişan veya su gelmedi. Evde kendi kendiliğine gelmeisni bekliyeceğim ama belirtiler içinde mi yer değişimi bilmiyorum 🤔
Mrvbdk TugbaKnalada bzde 38+2 yiz bugun bende bu anlattgnz ağrılarla kalktım 9unda sezeryan olucam ama o güne kadar bi sürprz olurmu blmyrm
TugbaKnalada Kimsenin bilgisi yok herhalde 😞 Kanala girme belirtisi mi onu da bilmiyorum . Vallahi stresli iş şu gebelik 😄