Muge_K amin inşaallah sizde inşaallah sağlıkla alırsınız kucağınıza bebeğinizi 🤲☺️benim doğum sezeryan o yüzden çatı muayenesi falan yapmadı ikinci sezeryan doğumum olacak bir kızım var 8 yaşında o da sezeryan doğmuştu ikinci kızımda da sezeryan istedik memnun kalmıştım sezeryandan inşaallah bu da rahat ve güzel geçer 🤲 ilk doğum da da belden uyuşma oldum bunda da öyle olacak o anı yaşamak görmek çok güzel ☺️