Zeynep30 Çevremde hem bebek hem anne sağlıklı olup şeker yüklemesi yaptırdıktan sonra doğuma kadar hastanede tedavi altına alınan bir sürü anne adayı var kime sorsam yaptırma bebeğin ve sen sağlıklıyken boşuna dengenizi bozmayın dedi o yüzden yaptırma taraftarı değilim