Merhabalar anne adaylarimm ben 27+4 haftalık gebeyim vajinal ağrı oluyo sanki böyle kemiklerim kırılmış gibi ve sırt ağrım çok oluyo özellikle yemek yiyince aranızda bu tür şeyler yaşayanlar var mı sizce erken doğum belirtisi olabilir mi vajinal bakıldı açılma yok dediler ama bu haftalarda olmaması gerekiyor böyle ağrı dediler aklımda deli sorular