Birselgell Detaylı ultrasona aç mı gitmeyelim yoksa tok karnına gitmeliyim. Çikolata yiyin diyolar bunu deneyip faydasını gören varmı?
Dnz35 Birselgell detaylı ultrasna tok gidilior . Tok cagrıolar zaten çikoltada yiyin hareketlensin bende öle yaptım baya hateketlydi 🙃
myangelson Birselgell bence aç gitme tok git çünkü açlık tokluk şartı yok boşu boşuna aç bırakma kendini. Genelde bazı organları vs görülmeyince çok hareketsizse sanırım cinsiyet falan gorulmediyse doktorlar git birşeyler ye çikolata vs öyle tekrar bakalım diyor benim bildiğim
Vera09 Birselgell tok gidin tabiki hatta bana sekreter yanımda çikolata getirmemi ve 15dk önce yememi söylemişti
Birselgell Anonymousmom Alakası olup olmadığını sormuyorum hanımefendi. Aç ve ya tok gitmelimiyim ykksa gitmemelimiyim. Çikolata yiyip faydasını gören varmı diye sormuşum. Yanıtınız çok alakasız fikriniz yoksa yorum yapmayın.
Esssna Geçen gafta girdim tok ve çikolata yiyerek gittim yüzünüde cinsiyetini de göstermiyo hiç bişekilde doktor bişeyler ye tekrar 1 saat sonra gel dedi yine göstermedi yani çocğa bağlı naparsan yap göstermek istemyince tonla çikolata ye fayda etmiyo
Anonymousmom Birselgell Fikrim var ve alakası yok diyorum idrara sıkışık ne alaka yani ? Çikolata mesel3si de tamamen şehir efsanesi neyin alakası yok olduğunu anladınız mı 😅😅 ama şimdi sizin duymak istemediğiniz cevaplar bunlar tatmin olmazsınız😃
durumom2022 Birselgell tok gidin güzel bir kahvaltı yapın içeri girmeden öncede çikolata vişne suyu fln yiyip için hareketleniyor bebiş benim hep öyle hareketleniyor çünkü göstermiyor kendini yoksa ☺️
Bebekdelisi Birselgell tok git cnm ama illa cıkolata şartı yok be şeker hastasıydım öğünümü yiyip gitmiştim
Cherry95 Birselgell tok gitmek gerekir bence. Bebek hareketlensin ki rahat rahat görebilsin. Normal ultrasonda utangaç olan kızımı görmek için önden çikolatat-tatlı yiyorum bazen işe yarıyor. Şekerden yana sıkıntınız yoksa çikolata yiyip bol yürüme ile gitmenizi tavsiye ederim :)
Minikbiranneem Anonymousmom idrara sıkışık konusunu bilmiyorum ama çikolata konusu Bende çok işe yaradı detaylı da değil ama geçen hafta gittik bebisi görmeye sadece kahvaltı etmiştim göstermedi cinsiyetini sonra bu pazartesi 2 tane çikolata yedim ultrasona girmeden önce kızımız olduğunu öğrendik
durumom2022 Anonymousmom size göre şehir efsanesi olabilir ama çok kişi faydasını görüyor bende dahil demek ki işe yarıyor ki duyuymuş bu kadar ayrıca bana doktorum demişti ilk cinsiyetini görmediğimizde git çikolata ye su iç dolaş gel yarım saat sonra diye ama siz doktordan da iyi biliyorsunuzdur şimdi
Birselgell Anonymousmom İdrara sıkışık?? bende dahil burda ki kimse böyle bişey sormamış.. Neyse tartışmak için açmadım.. Kendi halinizde takılın. Benim soru bölümümde. Ayrıca şehir efsanesi olabilir doktorlarda dahil çoğu kadının bundan fayda gördüğünü değiştirmiyo efsane olması. Lütfen uzatmayın.
Babyaksu Geçen hafta yaptırdım randevuya gitmeden evvel sekreter aç tok farketmez bol su içmenize gerek yok çikolata yemenize gerek yok demişti😊
Anonymousmom Minikbiranneem Bugun detaylı yaptırdım tansiyon düşmesini önlemek için zaten tok olmak gerekiyor aç zaten gidilmez. Doktorum bebeği genede net göremeedi kapadı kendini çikolata felan da yedim yarım saat bekledim iyice top gibi oldu burada gördüm bende çikolata meyve suyu içiyolarmış denedim olmadı . Doktorum karnıma vurarak uyandırdı zar zor tamamen bebekle alakalı. Doktora da sordum yok öyle birsey dedi 😶😌
Anonymousmom durumom2022 Bugun detaylı yaptırdım daha doktoruma özellikle sordum çikolata yemenin etkisi olmayacağını söyledi . Üstelik bebek hareketlensin diye özellikle yedim ama iyice kapadı yavrum kendini bu bebekle alakalı durum . Çikolata felan şehir efsanesi 😆🤣