DilaraNefes market sucuklarının içinde malesef nitrit/nitrat var,yani kanser yapıcı maddeler.istediği kadar iyi pişsin bu maddelerin vücuda ve bebeğe verdiği zararlar tartışılmaz.normalde bile yenmemeli.
Canınız çok çekiyorsa ve imkanınız varsa bilindik bir kasaptan alınan sucuğu tercih etmelisiniz.
Çünkü hazır ürünlerdeki katkı maddeleri kısa vadede değil ama malesef uzun vadede zarar verecek türden..