23den beri cekiyorum ben o ağrıyo acıyı 35+5 oldum dahada şidetlendi hicbirşey yapamaz oldum bebek baskı yapıyormuş baş aşağı 18. Haftadan beri, ve rahim ağzı kısalığım var magnezyum ve ağrı kesici öneriliyo başka caresi yok ölüyorum resmen artık acısından sanki cıkıcakmış gibi vajina kemiklerim sızlıyo batıyo ağrıyo acıyo 😪 ama caresi yok malesef