Busraademirr2323 İlk haftalarımdayım ne yapacağımı bilmiyorum. Heyecanlıyım biraz bilgilendirir misin güzel ablalarım 🥹
Yildizayz Busraademirr2323 öncelikle hayırlı olsun rabbim sağ salim kucagina almayı nasip etsin benim de ilk gebeliğim ilk üç ay kusma halsizlik yorgunluk uykusuzluk koku hassasiyeti vardı şimdi sadece bulantı yaşıyorum arada oda 16+5 haftaligim beş altı haftalık iken biraz kanamam olmuştu doktorum progestan vermişti düzenli içtim hep uzandım kendimi yormadim hiç bir iş yapmadim sonra doktora gittiğimde çok şükür düşük tehliken kalkmış demişti🤲 😍
MorKelebek54 Busraademirr2323 Kuzum heyecenin icin yapabilcrginbjsi yok cok guzel bi his cok özel bi duygu bu. Yani twbiki heycanlanirsin ama stres de yapma kuuzm ah o 9 ay hemen gecsin istersi hemen buyusun karnim ciksin diye beklersin🤲🤲 hayırlı olsun kuzum rabbim saglikla kucagina da almayi nasip etsin 🤲🤲🤲🤲
Busraademirr2323 Yildizayz ah çok teşekkür ederim ❤️ Sırt üstü ve yüz üstü uzanmamalı söylüyorlar bu doğrumu ?
Nurcantas65 Gözün aydın öncelikle bol bol dinlen,stres yapma.Bulantıların başlarsa hafif ara öğünler yaparsın.En önemlisi güzel düşün,tadını çıkar bu sürecin 🥰
Yildizayz Busraademirr2323 ilk haftalarda sırt üstü yatmanda bı sakınca yok ama üç aylıktan sonra sol tarafına uzan yat bebeğe giden kan akışı daha rahat oluyor 🙏😍 yüz üstü yatabilirsin ilk haftalarda ama iki aydan sonra dikkat etmelisin