Gamzestetik canım sen ayrı bır yere ıkı ayaklı bır ıc zıbın bır sapka bır tulum bır corap koy fazlasını hemsıre gerı getırıyo zaten bırde penye battanıye cok takılma zaten hemsıre yonlendırıyo merak etme zaten gıttıgın gıbı dogurmuyosun sorarsın eksıgın varsa koyarsın kendınede ped kesınlıkle kalın ve ınce corap gecelık yada pojama takımı en az ıkı adet bol kılot bı hırka koy cunku yuruyuse kalktıgında bazen terlıyosun bazen usuyosun atlet kesınlıkle gıy terını cekmesı ıcın lohusa terı dıyorlar gercekten cok kotu bı anda terlıyosun