Bende ilk 2 ay sleepy kullandım sonra maddiyat açısından bebem naturele geçtim kakada sızdırma yaptı şuan bebeğim 7 aylık şok markette indirime girmiş tekrar sleepy aldım 3-4 saat altında kaldıktan sonra bugun kaka yaptı ve asla sızdırmadı tabi her bezi her bebek sevmiyor pişik vs oluyor ama sleepy iyi diye düşünüyorum