masalimsii Merhaba kızlar; Geçen hafta da bu konu ile ilgili bir post açmıştım doktorum bebeğimin zayıf olduğunu 1 hafta sonra tekrar kontrole gitmem gerektiğini söylemişti. Dün 1 hafta olmustu kontrole gittim fakat çok az kilo almış yine doktorum da neden olduğunu anlamadı suyu iyi kan akışı iyi vs dedi. Geçen hafta 2122 gr dı bu hafta 2291 gr olmus sadece ve 36+5 haftalığız. Bu durumu yaşayan var mı varsa ne şekilde ilerliyor biraz konuşablrmyz
Hasretaytemur masalimsii genetikte olabiliyor bu durum sağlığı yerinde ise kilosunu çok kafana takma💕💕ben her sabah kaşar peyniri yumurta tahin pekmez yoğurt tüketiyorum gün içerisinde meyve kuruyemiş maden suyu süt içiyorum kilo aldırıyor diye biliyorum bunlar
Esmeeer4221 masalimsii benımde oyleydı kılo almıyodu 36 haftada 2600 dedıler 38 de doğum yaptım 2400 doğdu eksık veya fazla yanılma olabılıyomus doğduktan sonra kılo aldı anne sutuyle beslıyorum suan masallah gayet ıyı bazı bebekler oyle oluyo anne karnında kılo almıyo doğduktan sonra alabılır canını sıkma 🙏
masalimsii Hasretaytemur babası 2300 gr doğmuş aslında ama bu benim 2. Bebeğim ilki kızdı 3050 gr doğmuştu hiç böyle bir şey yaşamamıştım 😑
Arzutyfr Canm anne baba minyonsa ondan da olabiliyor benim bebek de haftasına göre baya kilolu ama tavsiyem bol bol meyve ye, özellikle muz şeftali tüket. Her gün süt içmeye çalış, kahvaltıda yumurtayı eksik etme bide öğünlerini atlatma.
masalimsii Arzutyfr evet kuzum babası da zayıf doğmuş 2300 gr mıs ama ilk bebeğim böyle değildi o zayıf olmayınca kafama takılıyo ister istemez
Esmeeer4221 masalimsii sıkıntı olmaz cnm merak etme sen stres yapma bnımkıde 2400 doğdu dedıgım gıbı sıkıntı yapmadım kotu dusunmedım sutun bebegıne kılo aldırır dogduktan sonra ınsallah 🙏🙏