Msl13 Ben de en çok sizin kadar evhamliyim 31+3 üm bu haftaya gelene kadar gebeliği kendime zehir ettim tadını dahi çıkaramadım evham yaptığım için kontrole 5 kez gittiğim dahi oldu ama bebişler hem yeri daralıyor hem de vaktinin büyük bi bölümünü uykuya ayırıyorlar ondan öyle annesi korkma. Kendim de böyleyim de işte terzi kendi söküğünü dikemezmiş😇 Şu son aylar hiç geçmiyor özellikle sagliklica alalım inşallah ❤️