Sedoshy Kızlar iki gündür normal akıntıdan daha fazla olcak şekilde sarı sümükümsü akımtım oldu daha önce de bundan çok daha azı olmuştu o zaman doktora sorduğum da nişan kanlı olur demişti ama bu normal akıntıdan çok daha fazlasıydı o yüzden de kafam karıştı. Şuan 39+2yim çok fazla sancım da yok
Betulkosemez Sedoshy 37+6 bende bu posttan paylaşmayı düşünüyordum aynı durumdayız ben de merak ediyorum
myangelson Sedoshy benim nişanım sarımsı geldi ama 19. Haftamdaydi farkeder mi bilmiyorum. Doktor a sorduğumda da onayladı evet nişanın gelmiş diye
Nurcantas65 Nişan rengi kahve rengi,pembe ve kırmızıya dönük renklerde olur. Bende de sizin gibi sarıydı önce gitgide kahveye döndü en son pembe oldu ve doğurdum zaten sabahına 🌸
Sedoshy Nurcantas65 internetten arattım sarı olanlarda vardı ondan zaten şüpheye düştüm. Artık gelsin ya hiç doğuramayacağım gibi geliyor
Nurcantas65 Sedoshy bol bol yürü,squat yap,merdiven in çık,eşinle birlikte ol,bide hurma baya işe yarıyor. Sancı gelirse diyede korkma yapmaya devam et,sancıkarıda kaydersin ne zaman geldi diye