Zynp_3 Kızlar 7 gün geciktim kan testi verdim bugün ama 0.4 yazıyor sonuçta doktor hamile değilsin dedi sizce neden böyle oldu niye geçtim kan da yanılma olur mu
mavipapatyaa Zynp_3 kanda yanılma olmaz canım. Mewsim geçişi oldugu icin cogu arkadas ayni postu açıyor. Benmde bugun besinci gun yeni oldum.
Mor_papatya_ Zynp_3 benimde geçen ay gecikme oldu 12 gün falan 44 gün sonra kendi kendine adet oldum..kan testim de negatifti doktor stres yada ne mevsimsel olabilir ondan sonra oldum. Hava değişikliğinden olabilir sizinde