Merhaba kızlar 24. haftaya girdik bugün ve bebeğim hala aşağıda tekmesini göbek deliğimden 3 parmak aşağıda hissediyorum 2-3 hafta önce sağlık ocağına kan vermeye gittiğimde ebe bebek aşağıda yukarda olması lazımdı haftasına göre dediğinde fark ettim hatta doktoruma muayene olmaya gittiğimde de söyledim bebek orada mutlu demek ki demişti ama içime sinmiyor 2-3 hafta geçti hala aşağıda olması korkutuyor beni sizde de böyle bişey oldu mu normal mi sizce?