Etki altında bırakmak istemem ben şahsen asla cocugu aldırmayı düşünmediğim ve rahat bi gebelik geçirmek istediğim için 2li ve 3lü testleri yaptırmadım . Cünkü çevremden aynı şekilde 4-5 kişiye size söylenen söylendi bir iki tanesinden su alındı vs suan her birinin cocugu 7-8 yaşlarında ve sapasağlam hamilelikleri mahvoldugugla kaldı diye yaptıemak istemedim