Gamzee66 Herkese merhaba kızlar. Kan şekerim 60 Çıkmış. Doktorum bunun çok riskli olduğunu, bebeğimin kan şekerinin benimkinden de düşük olacağını söyledi. Kendimi aç bırakmamaya çalışıyorum. Bu durumu yaşayan oldu mu?
Gamzee66 Gamzee66 suyun da sınırda dedi. Tedirgin olmamı gerektirecek bir durum var mı acaba?? Kendi doktorum olmadığı içim detaylı bilgi alamadım