HayalYaren
Kızlar bugün tam 7 haftalık oldum doktora geçen hafta gittiğimde kese gözüktü bugünde bebeğe bakılcaktı gittim fakat gözükmedi haftaya gene gel dedi.netten biraz baktım boş gebelik olabiliyormuş.inş öyle bişey yoktur🙁sizlerde nasıldı bebeğinizi Nezaman gördünüz??normalde gözükmesi gerekiyomuş ama bilmiyorum🙁🙁🙁
Deletedmom831
Canım bende 5 haftalıkta öğrendim hamileliğimi bana keseye bakalım varsa kan testi yapmayalım dedi daha sonra kese görünmedi kan testi yaptım hamileydim bana 1 hafta sonra gel dedi 6 haftalıkta gittim keseyi gösterdi ama zoe görünüyordu daha sonra 2 hafta sonra gel dedi bebek varmı yokmu ona bakıcaz dedi bakalım ayın 15 nde gidicem insallh vardır suan oğlum var arada emziriyorum gece heralde bebeğin gelişimi olmuyor benden yeterli kalsiyumu cekemiyordur diye düşünüyorum 🤔😒