Brcavsr valla canım ben rahat bi 1.5 aydır çekiyorum bunu. Sadece biraz soğuk süt rahatlatıyor deli gibi süt içiyorum birde rennie duo diye bi şurup verdi doktor onunla az kesiyor ama gece uykumdan uyandırıp kusturuyor doğuma kadar sürer sanıyorum allah şifa versin çok zor