Herkese merhaba,
7 senedir pcos için ilaç tedavisi görüyordum. Evlendikten sonra ilaca devam ettim ancak asla imkan vermediğim bir şekilde normal yoldan hamile kaldım. Kendimi hiç hazır hissetmediğim için aldırmayı düşündüm. Sonra nankörlük mü ediyorum acaba diye düşündüm. Hiç hamilelik belirtim yok mide bulantım bile… Hala kendimi hazır hissetmiyorum ve hamile olduğuma inanamıyorum, önerileriniz var mı?