Kızlar 25 yaşındayım, bi çocuğum var 3 yaşında ,ona hamile kalmamışdan önce, hamileliyimde bi sorun yaşamadım, ilk evlendiğim ay da gebe kalmıştım.
Ikinci çocuğu tam düşûnüyorduk, kalbim de çarpıntı hiss ettim, her gün daha da artıyordu, kalp doktoruna gittim, temiz dedi her şey.
Sonra psikoloji olarak rahatladım.Jinekoloqa gittim ikinci çocuk için müayineye ,tsh degerlerim çok düşük çıktı.T4 de kalkmış.Amma nödüllerim normal, büyümemiş, zehirlimi ya ne bu tam teshiş koyamadılar.6 ay boş boşuna doktor oyaladı beni gida dieti ile, tabi bu aylarda korunuyoruz.Sonuç olarak ilk gün ki, gibi degerlerim bi düzelme yok tiroidde.Kalbimde yerinden çıkıcak.
( bu 6 ay da reglim ne garipse hep düzenliydi, hic bir ilaç kullanmıyordum)
Bu ay başından tiromozol 5mg iciyorum, gunde 3 defa ,reglim gecikti.
Bu ilaç kullananlar yaza bilirmi? Regli geciktiriyormu? Bunu içerek hamile kalan oldumu? Bebege zararlımı?