Merhaba
Bende ikiz annesiyim 35 haftada doğdular . Mama takviyesi aldıkları için çok fazla kusma olayimiz oluyordu .öncelikle size tavsiyem muhakkak prematüre bez ve zıbın takımı da alın .ama nnormal almak istediğiniz tulum ,zıbın ,battaniye yada body hepsini bol bol alın .malum hava kış kurutmasi ,yetişmesi sıkıntı .bana hamile kaldigimi duyunca çok hediye geldi ,çokta aldık .. ama onlar bile yetmedi ablamın çocuğunun küçüklerini bile istemiştim 😁 gözünüzü korkutmak istemem ama dediğim gibi yeter diye düşünmeyin giyim ve bezde acayip herşey tüketiliyor