Simy Gamzeeeelim bende 36+4 günlüğüm geceden belli hareket etmedi sonra çikolata tatlı yedim su içtim karnımı salladım oynadım sıvazladım hareket etti şükür insan endişeleniyor hareket etmeyince
Sermec27 Gamzeeeelim canım 3 saatten fazla hareketsiz kalması normal değil bu haftalarda hala hareket yoksa bence acile git
Gamzeeeelim Simy tatlı bende yedim normalde günde iki üç defa hıçkırık tutuyordu bebisi bugün hickirmadi hareket var ama çok az kıpırtı gibi