Merhabalar. Bugün test yaptım tek çizgi hemen çıktı bayadır çocuk istediğimiz için tekrardan negatif çıktı diye bi hüzünle attım. Sonra içime bir şey düştü teste gidip baktığımda çift çizginin silik bir şekilde oluştuğunu gördüm. Bu durumda tekrar test yapmam gerekiyor biliyorum ama böyle olup gebe kalan var mı? 4.5 saat sonra baktım bu arada.