Elifedikli 19+5 haftalık hamileyım oğlum olucak hareketlerını oldukça iyi hissediyorum benımle aynı durumu yaşayan varmı
06nurrrr Bende 18de başlamıştım şimdi 22 olduk bazen hareket ediyor bazen hiç etmiyor nazlı kızım 🥰☺️
Tunahan_rumeysa16 Bende 22. haftaliğim erkek dediler cinsiyetini ve fazla hissedemiyorum neden acaba 2. Gebeliğim 😶
Bebekdelisi Tunahan_rumeysa16 her bebek baska cnm bne 3 doğum bu kadar hareket eden ılk bebegım bebeklerım 😆🤲🏻