gulbis1 Merhaba hanımlar bugün tam 23 haftalık olduk . Otururken veya uzanırken sıkıntı yok ama biraz yürüyüp hareket edince karnıma kasıklarıma kramp tarzı ağrı giriyor. Var mı bu durumu yaşayan
pelindf gulbis1 Yürüdüğümde değil ama süpürge filan yapıp yorulduğumda bazen hafif sancı gibi bir his oluyor bende de yat dinlen anne demek istiyor sanırım oğluşum😂
Derya_gumus gulbis1 aynisini yasiyorum malesef burda 10000 adim atiyorum diyenler oluyor sasiriyorum ben biraz yuruyorum kasiklarimin agrisindan karnimin sertlesmesinden yuruyemiyorum
Selma17 22 haftanın içindeyim bende de oluyor adet ağrısı tarzında kasıklarım da , bazende bıçak batması şeklinde oluyor Dr ye gittim herşey yolunda dedi
Ayse-57 Ben de 23+6 dayım belim kasıklarım çok ağrıyor yürürken zorlanıyorum bir de idrarım sık geldiği için dışarıda yürüyüş yaparken baskı hissi de çok oluyor
Yaprak21 23+3 bebeğim aşağı doğru sürekli baskı yapiyo bundan dolayı sürekli idrara çıkıyorum hatta arada kacirmalar bile oluyor