minikkurabiyelerinannesi Feray_y 11 Eylül de doğum yaptım bebeğim küvezde 😔 çok zor 😞 kaç haftalıksınız
Feray_y minikkurabiyelerinannesi 13 Eylül salı günü doğum yaptım Zeynep kamil de 650 gram doğdu ilk nefes alıyordu kendi Ama bugün aradıkların da entübe ettiklerini söylediler Durumu çok iç açıcı değil Sizin ki ne durum da
minikkurabiyelerinannesi Feray_y benimde entübe ediliyor doğduğundan beri hiç kendi başına nefes alamadı 😔 tedavisine yanıt da vermiyor ama doktoru biran önce nefes almaya çalışması lazım diyor. Allah hepimizin yardımcısı olsun bebeklerimize acil şifalar versin 🤲🏻
Bahar-u Feray_y oyy kuzum benim ya nasıl miniciktir . Rabbim sabır versin şifa versin 🙏 umarım en kısa zamanda düzelir güzel düşün güzel şeyler olsun annesi 🙏🤲 bende ikiz prematüre annesiyim çıkmalarını bekliyorum🙏🤲
minikkurabiyelerinannesi Ayseaysa Aynı canım hala ciğerlerini geliştirmeye çalışıyorlar ağzından nefes veriyorlardı şimdi burnuna geçmişler , sizinki nasıl ? İyidir inşallah
Ayseaysa minikkurabiyelerinannesi 6 gün oldu benim bebeğimde hala ayni entübe durumda hiç bı gelişim yok daha
minikkurabiyelerinannesi Ayseaysa valla benim ki de 15 gün oldu maalesef hala entübe bi kurtarsalar kendini oradan 😌