Goncanur bayiltiktan sonrasını hatırlamıyorum açıkçası uyandığımda odama götürüyorlardi uyandırmaya çalışıyorlardı bebeğimi o zmn gördüm o an dünya durdu benim için bebegim çok gzueldi o anı yaşamadım onun ağlamasını doğmasını göremedim ama en fazla yarım saat sonra cococgukm yanımdaydı . Sezaryene gelirsek dikişlerim hala ağrıyor ilk 3 gün çok zordu benim için ayağa kalkmak zordu yanınızda mutlaka size bakan birinin olması gerekir tek başınıza hem bebeğe bakamqz hem emziremezsiniz çünkü eğilip doğrulamak ayağa kalkmak zorladı ama ben hep kalkıp yürüdüm yürüdükçe sanıyorum erken toparlandım ayaklandim