Kızlaarr 36 haftalık olduk bugün kontrole gittik 38+3 gözüküyor gelişimi, kilosu da 3480 gram. Doktor eğer böyle giderse sezaryenle alırız riske atmayız diyor. Ama bebeğin kafası kanalda yani normal doğum için herhangi bir aksilik yok sizin doktorlarınız ne diyor kafam çok karıştı