İyi akşamlar kızlar sizlere bişey danışmak istiyorum. Daha 7 haftalık hamileyim ve sürekli acıkıyorum yemek yiyorum 20 dk geçiyo acıkıyorum tekrar yiyorum sonra yine aynısı oluyo yani sürekli yiyorum sizce kan şekerim düşüyor olabilir mi başına böyle bişey gelen var mı acaba o yüzden mi sürekli acıkıyor hissi var içimde