Kızlar gebelik şekerim çıktı yaklaşık iki haftadır diyetle besleniyorum ama artık o kadar yoruldumki hergün ne pişireceğim derdinden ayrıca tatlı yeme isteği beni bitiriyor. Dışarı dahi çıkmak istemiyorum biri karşımda birşey yiyecek diye 😢 sizler nasıl başa çıkıyorsunuz destek olun