Svcnvebebegi Merhaba anneler. 2 yasinda bir tane kizim var. 35 haftalik hamileyim ve yaklasik 3 haftam kaldi. Bir yandan dogurmak istiyorum bir yandan günler yaklastikca aglayip strese giriyorum. Ilk dogumda dikisler ödem tutmustu. Onun etkisi kaldi heralde bilmiyorum.
Mer93 Svcnvebebegi her doğum bir değil kimi kötü geçer kimi iyi ve sen böyle korkuyosan tam tersi olacak ve hiç sorunsuz geçecek :) dua edin sorunsuz geçer inşallah
Hazelneva Ayy aynı haftadayız benimde 4,5 yasında Kızım var korkun bence evdekini bırakıp hastaneye gidecek olman benımde öyle bi korku var ödemi de kafana takma ayaklarını belini sıcak tut Allah’ın izniyle bişey olmaz 🙏
Svcnvebebegi Mer93 ilk gebeligimde hic korkmamistim. Sıkıntili geçmişti. Ama bunda korkuyorum nedense. Allah herkese hayirli doğumlar nasip etsin insallah 🤲