Anonim11 Kızlar geçenlerde enfeksiyon çıktı bende. Şu an 7 haftalığım ama enfeksiyondan kaynaklı ağrım mı var yoksa rahim genişliyor sebebi o mu bilemiyorum yaa. Siz neler yaptınız kasık ağrılarınız var mı??
tuba-berfin Her ikisi de olabilir canım zaten 10.haftaya kadar kasık agrısı normal eğer idrara çıkarken ya da ayakları üşütünce geçmeyen agrı varsa enfeksiyondadır rahim agrıları kasılma givi olup 1 dk içinde geçer ara ara olur