Kızlar selam 28. Haftanın sonlarındayım. Neler alınmış edilmiş diye bakarken 2 tane 3 lü yeni doğan takım, 2 tane ayaklı tulum, bir tane yeni doğan kısa kollu body ve 0-3 ay için alt üst takım buldum. Fakat kafam karıştı yeni doğanlar hep 50 cm ya çocuk içine sığmazsa diye bir kaç takım, üst alt ve body de alıcam sizce yeni doğan mı alayım 0-3 ya da 1-3 falan mı alayım? Tecrübeli anneler bir yardım edin şu kardeşinize