Merhabalar ben tüp bebek tedavisi ile hamile kaldım 10. Haftaya girdim estrofem hapı kalp atışı duyunca 7. Hafta da kesmişti bugün tüp bebek doktorum progestan iğne ve lutinus Fitili 10. Hafta dolunca kesmemi söyledi fakat bana biraz erken geldi coraspin ile folik asit e doğuma kadar devam dedi siz ilaçları kaçıncı hafta bırakmıştınız