Kızlar şimdi aklıma geldi benim bi bebeğim var birde 39+2 gebeyim bebeğim bensiz durmaz diye hep inşallah akşam doğurur sabah eve gelirim diye dua ediyorum bugünde ufak ağrım var ama sancı gibi değil. Ve yarın hafta sonu araya hafta sonu girince taburcu işlemleri pazartesiye kalıyormu varmı hafta sonu doğum yapan bu konuda bilgisi çok önemli benim için sancı gelirse illaki gidicem ama merak ettim aklıma takıldı şimdi