Anneler merhaba bugün 12 haftamı doldurup doktoruma ikili test vermeye gittim normalde çok iyi bir doktor ama bugünki davranışı tuhafıma gitti ikili tarama yapmadı öncesinde ultrasondan baktı baktı ense kalınlığı çok kalın down sendromu olabilir dedi bende burnunu gördüm bu burnu değilmi burnu varsa da down sendromumu oluyor dedim hımm perinatoloji uzmanının görmesi gerek seni riskli gebelik olabilir devlrte giderse bebeğin eşinden parça alıp incelemeye alırlar buda senin düşük riskini arttırır özele gidersen karnından sıvı alırlar kararını ver dedi bende düşük yapıcaksam parçayı kabul etmem özele giderim dedim bana gülerek bu çocuk hastalıklıysa aldırmicak mısın doğurucak mısın diye sordu hiç düşünmeden aldırmayacağım benim çocuğum dedim bi sinirle çıktım sonra bana mesaj atmış doktor bir ömür hasta çocuğa bakamazsın kendi hayatını da yakarsın riskli gebelikse sonlandıralım bir sonraki daha sağlıklı olur gibi konuşmuş ister istemez üzüldüm burun kemiği görünüyor kalp atışı normal hareketlide bebek sadece ense kalın diye bu konuşmalar geçti ölçümünü sorduğumda bi 3 dedi sonra 4 dedi en son 4.4 dedi 15 dk içinde bu da belki kendi ölçemedi bilmiyorum pazartesi perinatoloji uzmanına gideceğim ister istemez korkum var ama sonuçta burun kemiği göründüğü için birşey olacağını düşünmüyorum başına böyle bir durum gelen varmı gebelikte hasta alınması lazım denipte doğduktan sonra sapa sağlam çocuklar çok görüp duyuyoruz ister istemez