Bir de sabahları bazı doktorlar randevulular dışında belli sayıda hasta kabul ediyo sanırım çünkü ben gittiğimde randevum yoktu doktordan rica edecektim erkan bey 10 hasta kabul ediyo dediler ve aldım sıra. Birçok hastaya da 4’te gel mesai dışı randevular oluyo dediler o nasıl oluyo bilmiyorum ama