Meliha09 Kızlar hamilelikten önce saçlarıma keratin bakım yaptırıyordum düzenli olarak ama bıraktım sizce zararlı mı boyatanlar var ama keratin yaptıranlar var mı 26 haftalığız?
Melkee Meliha09 Ya bende çok düşündüm yaptırmayı ama bir ayrıntıyı ihmal etmişim sanırım saç şampuanı mi bende syoss ’un keratin bakımlı olanını kullanıyorum bu kadar ayrıntılı düşünmemiştim şuan düşünüyorum sayenizde🤣🤣🤣
Meed Meliha09 bende düşündüm çokta merak ediyorum acaba zararı var mı çünkü o aşırı kokuyor zararlı olabilir 🥹🥹
pheobebuffay Meliha09 ben de yaptırıyordum ama şu an yaptıramıyorum çünkü aşırı derecede kimyasal var gebe değilken kokusuna zor dayanıyordum gözlerimi açamıyordum şu an hiç dayanamam ve zararı olabilir bebeğe
Meliha09 Melkee bende düşünüyorum ya dipten yapıyolar ya sıkıntısı var mı yok mu yoksa boya gibi mi bilemiyorum