dennis ya bende senin gibiydim😅 4 ay nasıl varya her ay 50 tane test yaptım gittim acaba yumurtlamada sorun mu var diye ovulasyon testi aldım ki 5 tanesi 30 tl di ben 1 aylık aldım hangi gün anlamak icinn 😅 🙈 çünkü everince çok düzensiz oldu adetim 10 gün gecikiyordu bazen sonra 5. Ay artık öyle bunaldim ki olmuyor heralde siktiret dedim hatta eşim yaklaşınca yürü git ya olmuyor bebek diye küfrediyor espri yapiodum yani hiç umursamadim😅 bi belirti de yaşamadim her ay psikolojik olarak kusan falan ben gayet iyidim adetim geciknce kuzenim senin bence var bu ay dedi yav bi git dedim yapmadım test ama ateş basıyor bana gece ağlıyorum falan 😅 eşim gebelik testi alam mi dedi yine kufrettim 😅 5 gün geçti ama zaten hep geçiyordu olmuyordu bişey bi baktım kuzenim getirmiş test yaptım tek çizgili😐 dedim yürüyün gidin bidaha yapmam olmuyor benim heralde mk bebesi😅😅😅😅 sonraaaa kuzenim dedi ki burda 2. Çizgi var biz baktık göremedik o illede var dedi 6.gün gittim sağlık ocağına beta hcg 16 çıktı 😊😊😊😊 çift çizgiyi Tee 10 gün falan olduğunda net gördük şimdi 18 haftalık hamileyim 19 olcaz pazar günü 😊 demem o ki ne zaman ipleri salar ve dusunmezsen o zaman geliyor sanırım 😊😮 ben ihtimal vermiyordum