Kızlar başlığı saçma sapan yazdım ama bir şeyi merak ediyorum ☺️ Ben 19. Haftaya girdim ve göbeğim çıktı belli oluyor yani
ama çok geriliyor gibi yani tıka basa yemek yemişim gibi geziyorum hep çok rahatsız hissediyorum yani çatlayacak gibi 😅 sizinde böyle mi bende mi bir tuhaflık var çünkü daha çok çıkmadığı halde böyleyim garip geldi midem sıkışık gibi 😅