Rumuz123456 hilall_17 bu değere göre var görünüyor ama çok yeni takip edilmesi lazım değerin artıyor mu diye
birannebirfurki hilall_17 bu değere göre var ama sağlıklı gebelik olduğunu anlamak için pazartesi tekrar kan verin hayırlı olsun 😇
hilall_17 Rumuz123456 teşekkürler arkadaşım için sordum ben 23 gin önce dogum yaptım zaten 🤗 O 1 düşük 1 kürtaj oldu karninda öldüğü için
Rumuz123456 hilall_17 hayırlı olsun sağlıkla büyüsün inşallah, arkadaşınıza da geçmiş olsun umarım bu sefer öyle olmaz