Mrvkyr 30+3 ile merhabalar 😁 24 kasim muhtemel dogumum ama ilk bebegim sezeryan oldugu icin buda sezaryen. O yuzden biraz daha erken gelir saniyorum. Zaman hic gecmiyor sanki durmus gibi 😁 herseyimiz hazir sadece besigimiz kurulum bekliyor. Artik kasilmalarim ve ağrılarım olmaya basladi normal mi degil mi diye cuma gunu hastaneye gittim usg de bisey cikmadi ama dr kan ve idrar istedi onlar da da bisey cikmamis gibi pazarts bakacak. Bakalim o ne diyecek ?