Bende 25 haftalık hamileyim 2. Gebeliğim bu benimde alt tarafimda çok baskı var kasılmamda çok oluyor ayrintili ultrasonda bebeğin plesantasi asagada denmişti ama normal muanede doktor herşey normal dedi her gittiğimde de soruyorum çok asagada hissediyorum sanki çıkacak gibi diye ama doktorlar normal olduğunu söylüyor benim bide 3 yaşında bı kızım var onu kucağıma falan alıyorum galiba onunda etkisi var