Nananusha bebegim 36 haftada sezeryanla alinicakmis. simdilik sorun gozukmuyor ama korkuyorum. bu haftada dogum yapipta herseyi normal olan bebekler varmi.?cok korkuyorum
Asya_2402 Nananusha Ben de şuan 34 haftalık hamileyim.Bgn kontrolüm vardı bebeğim çok aşağı inmiş erken Doğum riskim var 15 günü atlatalım 36 yı görelim gerisi sorun değil dedi doktorum.
2prensesannesi_ Nananusha 36dan sonrası normal sayılıyo diye biliyorum bende.erken Doğum belirtileriniz neydi acaba.bende 25haftalık hamileyim ikinciye.22aylık kızım var hep kucağımda😞 korkuyorum agrılarım oluyo bazen.
mucizemizibekliyoruzz Nananusha neden 36. Haftada alıyorlar?? normalde 38den önce bile almıyorlar sezeryanda
Nananusha mucizemizibekliyoruzz bende kilosu bugun 3100 gram suyumdada diyabete bagli artis var. ve gecikme bebegimi tehlikeye ata bilir. zaten bas gelisi oldugu icin 2 hafta onceden ciger ignemizide yapmislardi sancilarim duzenli cikiyo .