_Nur_1818 Hanımlar 18 haftalık hamileyim karnimda alt taraftada sızlama ve acı oluyor neden yaşayan varmı acaba
2Mozilla _Nur_1818 bende yaşıyorum ama anlam veremedim bu aralar çok üzülüyorum. Kırıldım acaba ondan mı oluyor die düşündüm dogrusu
2Mozilla _Nur_1818 inşallah o yüzden değildir sağ salim sağlıklı bı şekilde kucağımıza almayı nasip etsin rabbim
BBuseY Rahim büyüdüğünden diye düşünüyorum . artık karnımız biraz daha inceliyormuş (derisi) birde bebeğin hareketleride olabiliyor