hilal_gokce06 2 Eylül aşılama günüm 13 Eylül HCG 13.45 15 Eylül 43.44 16 Eylül 96 ayy inşallah hep böyle devam eder
hilal_gokce06 Umarım kizlar iki ay önce de aşılama olmuştu oda tuttu ama düşmüştü Allahm bunu sağlıkla kucağıma almayı nasip etsin inşallah
Berraeray1 Merhaba bende bu ayın 8 inde aşılama yaptırdım sonucu görmek için sabırsızlanıyorum sizce en erken ne zaman sonuç alırım
hilal_gokce06 2 Eylül sabah çatlatma iğnesi yapıldı 4 de aşılama yapıldı aynı gün yumurta kendi çatlamaya başlamış çünkü