Efsanecoskun Kizlar 34. Haftadayi bugün bebiş 3000 kilo olmus doktorum 18 ekime gün verdi daha 1 ay var nasıl zaman gecicek ve kaç kilo dogucak oğluşum acaba erken geliyorum demezse günümüz belli🤗❤️ kordonu boynunda dedi ama birşey olurmu
Drkmls Efsanecoskun çok erken gün vermiş ben 35 deyim haftaya gidicem ona göre bakarız dedi doktorum devletmi özelmi sizin
Ays_cskn Efsanecoskun hayirli olsun oncelikle tarih belliyken baklemek daha heyecanli oluyordur eminim benimde 37.haftamda gun verilecek nasipse suan 36+4 olduk simdiden saglikli guzel bir dogum diliyorum🥰
dunyamm11 Efsanecoskun Daha mı çok olsa yoksa biran once olsa bitse mi bilemedim 😑 bilinmemezlik korkutuyor 😑
Minigim38 Kaç haftalık olunca gün veriliyor bu gece 33 olacağım randevum 26 sında gittiğimde catı muayenesi yapar büyük ihtimalle cünkü agrım sancım cok oluyor bide 1 parmak ucu acıklık varmış acaba gün de verir mi
Kahramanjale Ays_cskn bende aynıyım devlet hastanesi ne mi gidiyorsunuz benimde 23 de randevum var gün verirler mi ya
06melikegizem Kızlar vallaah ben 37 + 4 deyim bende şu azalması var dedi perşembe Sezeryan dedi doktor inanın brnde çok çok heycanla bekliyorum ve çok korkuyoruz nasip olursa hepinize yazarim burdsn dogumdan sorna tecrubemi
06melikegizem Ays_cskn ayy zaten gün geçtikçe çok çok heyecanlıyım nasip olur hepimiz sagliklica kucağımıza alalim da tek dilegim bu
Nhb Efsanecoskun biz de 34+5 te gideceğiz doktora bize de gün verir mi acaba ? Alttan muayene etti mi öncesinde
ays-e Reside benim de 34.haftada 2400dü doktorum normal gayet iyi dedi insan daha yüksek istiyor ama önemli olan sağlıklı olması ve normal değerde olması o yüzden ben memnunum☺️
Ays_cskn Kahramanjale evet devlet takipliyim kac haftaliksin 37 de gel gun verelim dendi bana suan 36+6 yim 37 de isen vermeleri lazim