Ayseeegulll Kızlar nişanı yada suyu gelmeden sancıları başlayan ve doğum yapan oldu mu aranızda. Henüz nişanım gelmedi ama heran doğuracakmışım gibi hissediyorum 37+2 deyim .
Eylulmom_ Ayseeegulll olabilir canım benim bazı insanlar nişanı geliyor anlamıyor su zaten herkeste gelen birşey degil kimisinin doğum esnasında doktor patlatıyor nişan ve su gelmeden doğurmam diye düşünme asla
Simy Ayseeegulll valla kızımda ne Nisan nede suyum geldi sancilardan dolayı yatış verdiler sonra suni sanciyi verdiler kanama oldu suyumu da kendiler patlattı doğum oldu bunda nasıl olcak bilmiyorum bekliyorum bakalim ne olacak hayırlısı ile sağlıcakla kavuşmak nasip olsun hepimize inşaallah
Busrakoca Ayseeegulll ilk doğumumda hepsini yaşamıştım ama şuan 4 günüm var hatta yarın kontrole gidicem sadece arada sancı vuruyo o kadar ne nişan gelmesi ne su gelmesi yaşadım 🤷♀️