aselnursaka Beni görenler kız diyordu.Bir sürü kocakarı işi denemeler yaptılar,hep kız çıkıyordu.Ayrıntılıya kadar doktor bize bazen “kız gibi” demişti.Kız ve erkek olarak kesin konuşmadı hiç,bizimki göstermiyordu 😂 Artık gösterse de ciciler alsam pembe ya da mavi diyordum 😂
Ayrıntılıya girmeden 3 gün önce rüyamda erkek bebeğim olduğunu,doğumumu filan gördüm.
Ayrıntılı da çok net gördük,bizim yavru bir erkek minik adam geliyor 👶🏻
Yalnız ayrıntılısından sonra değişeni görmedim.Zaten ona değişme denmez, en fazla doktor yanlış görmüş denir.Zira cinsiyet hücreyken belli ve cinsel organları (vajina ve penis) gelişimini en geç 16-17 hafta gibi tamamlıyor.Sadece erkek bebeklerde testislerin inmesi geç oluyor anne karnında.35. Haftadayım geçen hafta onları da gördük kontrol ettiler mesela.